طراحان شبکه اينترنتي و وبها با هدف جذب بيشتر شرکتکنندگان اقدام به طراحي صفحات جديدي براي اين نمايشگاه کردهاند و در حقيقت اميدوارند از نمايشگاه ITB برلين بهعنوان فرصتي بزرگ براي جذب بازديدکنندگان و خريداران استفاده کنند.
بهعقيده اين طراحان اين نمايشگاه فرصتي براي اثبات توانمنديهاي شبکه اينترنتي در تبديل منابع اطلاعاتي به مراکز فعال و سودآور صنعت گردشگري خواهد بود.
شرکتکنندگان نمايشگاه 2008 برلين، از اين نمايشگاه بهعنوان مرکزي پيشرو در ايجاد ارتباطات و مراودات نزديکتر استفاده خواهند کرد تا نه تنها شرکتهاي کوچکتر را فعال کنند و بازارهاي بزرگ را حفظ نمايند بلکه توليدات ارائه شده را بهصورتي منطقهاي تفکيک نمايند.
خاطرنشان ميشود، شرکتهاي فنآوري بسياري از جمله، توليدکنندگان نرمافزارهاي هتلداري، سازمانهاي بينالمللي، سازمان ايزو، شرکاي شرکت مايکروسافت در اين نمايشگاه حضور خواهند داشت و در حاشيه اين رويداد نشستي در حوزه فنآوري گردشگري نيز بر پا خواهد شد، علاوه بر آنکه نمايشگاهداران جديدي را از شرق اروپا، ترکيه و مصر براي شرکت در اين نمايشگاه اعلام حضور کردهاند.
M/108
انتهای پیام/